close storeκαταστηματαphoneΕπικοινωνια

Πανελλαδική κάλυψη

Χρειάζεστε βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας 10:00 με 18:00 ΔΕΥ-ΠΑΡ 214 4167899 [email protected]

Το καλαθι μου

mood_bad

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΟΥ.

ΕΧΕΙΣ 10.000+ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ!

Τα προιοντα μου
close
{{product.line_total |intPart}},{{product.line_total |decimalPart}}
Υπολογισε τα μεταφορικα

Συμπλήρωσε τον ταχυδρομικό σου κώδικα για να δεις τους τρόπους και το κόστος μεταφοράς

Δεν ξέρεις τον ΤΚ σου; πάτα εδώ.

Για την αποστολή της παραγγελίας σου σε

mode_edit

Δωρεάν
Υποσύνολο {{cartObj.subtotal.toFixed(2)}}
Μεταφορικά {{cartObj.shipping_total.toFixed(2)}} Δωρεάν Υπολογισμός
Συνολο {{cartObj.total |intPart}}.{{cartObj.total |decimalPart}} {{cartObj.total + cartObj.shipping_total |intPart}}.{{cartObj.total + cartObj.shipping_total |decimalPart}}
{{quickViewObj.product._source.price |intPart}}, {{quickViewObj.product._source.price |decimalPart}}

Πανελλαδική κάλυψη

Χρειάζεστε βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας 10:00 με 18:00 ΔΕΥ-ΠΑΡ 214 4167899 [email protected]

Όροι Συναλλαγών

Η εταιρεία ΔΙΑΦΑΝΟ Α.Ε. δραστηριοποιείται από πολλών ετών, κατά κύριο λόγο, στο λιανικό εμπόριο ειδών οικιακού εξοπλισμού, διαθέτοντας σημαντικό αριθμό καταστημάτων ανά την Ελλάδα και πλέον, το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου προς τους πελάτες μας, συλλέγουμε από αυτούς  τα αναγκαία δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τη διενέργεια ασφαλών συναλλαγών, υπό τους ακόλουθους Όρους και Προϋποθέσεις.
Όροι & Προϋποθέσεις
Προσωπικά Στοιχεία

Η εταιρεία μας δίνει άμεση προτεραιότητα στην τήρηση του απορρήτου των προσωπικών σας στοιχείων ακολουθώντας τις αρχές προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτές καθορίζονται στο Ν. 2472/1997, ως εκάστοτε ισχύει, σε συνδυασμό με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Διαφυλάσσουμε αυστηρά κάθε πληροφορία  που μας παρέχετε στα πλαίσια των μεταξύ μας συναλλαγών. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχουμε προϋποθέτουν τη χρήση των παρακάτω προσωπικών δεδομένων σας:

  • Το ονοματεπώνυμό σας (υποχρεωτικά)
  • Τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (υποχρεωτικά)
  • Το τηλέφωνό σας (υποχρεωτικά) και
  • Την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνσή σας (διεύθυνση, Τ.Κ., πόλη, νομός, χώρα) (υποχρεωτικά),

Σε περίπτωση εταιρείας, όπου γίνεται έκδοση τιμολογίου, απαιτούνται επιπλέον τα παρακάτω στοιχεία:

  • Πλήρης Επωνυμία Εταιρείας,
  • Δραστηριότητα Εταιρείας
  • Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), και
  • Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).

Οποιαδήποτε στιγμή έχετε δωρεάν πρόσβαση στα ανωτέρω προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία μπορείτε και να τροποποιήσετε.

Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα, απαιτούνται υποχρεωτικά επίσης τα εξής:

  • Ο τύπος της πιστωτικής κάρτας,
  • Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας,
  • Ο τριψήφιος κωδικός ασφαλείας της κάρτας,
  • Η ημερομηνία λήξης της, και
  • Το ονοματεπώνυμο του κατόχου.

Στοιχεία Πιστωτικών Καρτών

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας παρέχει απόλυτη ασφάλεια στις συναλλαγές που διενεργείτε με αυτό. Οι συναλλαγές σας με χρήση πιστωτικής κάρτας υποβάλλονται σε διαδικασία κρυπτογράφησης. Το σύστημα καταγράφει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (τύπος και αριθμός πιστωτικής κάρτας, τριψήφιος κωδικός ασφαλείας κάρτας, ονοματεπώνυμο κατόχου, ημερομηνία λήξης) για όσο διάστημα διαρκεί η διαδικασία της συναλλαγής. Μετά το πέρας της συναλλαγής και την έγκριση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας διαγράφονται από το σύστημα – τα σχετικά δεδομένα δεν αποθηκεύονται πουθενά.

Τα δεδομένα που αφορούν στα στοιχεία πιστωτικών καρτών μεταφέρονται κρυπτογραφημένα. Η κρυπτογράφηση γίνεται μέσω του πρωτοκόλλου SSL που είναι το πιο διαδεδομένο παγκοσμίως.
Αποκάλυψη Προσωπικών Δεδομένων Πελατών σε Τρίτους

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεσμεύεται ότι δεν αποκαλύπτει, πωλεί, παραχωρεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά σας δεδομένα με οποιοδήποτε εξωτερικό οργανισμό, εκτός αν έχει μεσολαβήσει προγενέστερη έγγραφη ενημέρωση προς εσάς και έχετε εκφράσει σχετικά την αποδοχή σας ή εσείς έχετε εξουσιοδοτήσει το κατάστημά μας για την παροχή επιπλέον πληροφοριών ή όταν αυτό απαιτείται από το νόμο ή από δικαστική απόφαση.
Διαφημιστικά Μηνύματα

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που παρέχετε για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τρίτων εταιρειών. Τρίτες εταιρείες δεν έχουν το δικαίωμα να διατηρούν τα προσωπικά σας δεδομένα, εκτός αν εσείς εκφράσετε ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και πάντοτε υπό τους όρους και προϋποθέσεις που τάσσει η ισχύουσα νομοθεσία.
Αποδοχή Όρων Τήρησης Αρχείου Προσωπικών Δεδομένων

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία  δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, έχετε το δικαίωμα να προβάλλετε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων (διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή κ.ά.).
Αποστολή Παραγγελίας

Η παραγγελία σας αποστέλλεται μέσω της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργαζόμαστε. Για όλες τις κατηγορίες προϊόντων που παρέχουμε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, οι χρεώσεις των αποστολών για Λεκανοπέδιο Αττικής είναι ανάλογες των χρεώσεων που προκύπτουν από το ειδικό ογκομετρικό βάρος και την περιοχή αποστολής.

Οι ανωτέρω τιμές αφορούν το λεκανοπέδιο Αττικής.

Για εκτός Λεκ. Αττικής τα μεταφορικά είναι δωρεάν μέχρι το πρακτορείο της μεταφορικής που θα επιλέξετε. Από το πρακτορείο μέχρι την περιοχή που θέλετε να παραδοθεί τα έξοδα αποστολής είναι δικά σας. Αν θέλετε καλέστε μας στο 2144167899, Δευτέρα με Παρασκευή 10:00 με 18:00 για να δημιουργήσουμε μαζί μια ηλεκτρονική παραγγελία ή για να σας λύσουμε όποια απορία έχετε σχετικά με τις αγορές σαςκαι τα μεταφορικά. Το κόστος είναι σχετικό του όγκου βάρους, της περιοχής και των τιμών που δίνει η μεταφορική ή κούριερ που θα επιλεξετε.

Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά 09:00-15:00, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, και αργιών.

Για παραδόσεις με προορισμό εκτός λεκανοπεδίου Αττικής η εταιρεία αναλαμβάνει δωρεάν την παράδοση των προϊόντων σε πρακτορείο. Το πρακτορείο αποτελεί επιλογή σας και πρέπει να βρίσκεται εντός λεκανοπεδίου Αττικής. Το κόστος μεταφορικών από το πρακτορείο έως τον τελικό προορισμό, όπως και η ευθύνη μεταφοράς, επιβαρύνει εσάς. Τα προϊόντα παραδίδονται χωρίς συναρμολόγηση. Σε περίπτωση που ο τόπος παράδοσης είναι άνω του 3ου ορόφου ή κρίνονται απαραίτητα επιπλέον μέσα μεταφοράς (π.χ. αναβατόριο) θα πρέπει να ενημερώνεται η εταιρεία, και η χρέωση επιβαρύνει εσάς και ανέρχεται στα 100,00€.

Για απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, το κόστος ενδέχεται να διαφοροποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση, θα σας ενημερώνουμε για τυχόν επιβαρύνσεις στα έξοδα μεταφοράς.
Χρόνος παράδοσης παραγγελίας
Οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας αποστέλλονται, μέσω της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργαζόμαστε, στον τόπο τον οποίο μας έχετε υποδείξει και σε χρονικό διάστημα από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες για όλες τις κατηγορίες, από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας.
Αποστολές σε Χώρες εκτός Ελλάδος

Τα έξοδα αποστολής σε χώρες εκτός Ελλάδος υπολογίζονται κατά περίπτωση ανάλογα με τη ζώνη στην οποία ανήκει η χώρα στην οποία γίνεται η παράδοση, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα Τιμοκατάλογο, που βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Ανωτέρα Βία

Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Περιορισμός Ευθυνών

Η εταιρεία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε εσάς από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας, παρά μόνο σε περίπτωση δόλου της εταιρείας μας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό κατάστημά μας φροντίζει για την ενημέρωση σας.
Εγγύηση Προϊόντων

Σε όλα τα εμπορεύματα του ηλεκτρονικού καταστήματός μας προσφέρεται η εγγύηση του κατασκευαστή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε κάποια αγορά και έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν, τον κατασκευαστή ή την χρονική διάρκεια της προσφερόμενης εγγύησης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας.
Πολιτική Τιμών

Οι τιμές των προϊόντων, οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρεία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Βεβαίως, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του και δεν παίζει ρόλο αν μέχρι την ημερομηνία παράδοσης η τιμή έχει μεταβληθεί.
Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας:

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρείας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε, κατά είδος ή ποσότητα, ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση, το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την εταιρεία, τότε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο αποστολής) και πλήρη την συσκευασία του.

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με μεταφορικά μέσα της εταιρείας (εντός λεκανοπεδίου Αττικής), είτε με πρακτορείο της απολύτου επιλογής της εταιρείας, είτε μέσω courier, και όχι σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η εταιρεία με το εμπορικό σήμα «ΔΙΑΦΑΝΟ Α.Ε.», κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Η επιστροφή των προϊόντων, θα γίνεται αποδεκτή εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι κακής-ελαττωματικής ποιότητας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τις διατάξεις της οικείας νομοθεσίας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιστροφή της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και στην περίπτωση επιστροφής με μετρητά, η πληρωμή θα πραγματοποιείται με έμβασμα σε λογαριασμό του, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη:

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με επιστροφή της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και στην περίπτωση εξόφλησης με μετρητά, η πληρωμή θα πραγματοποιείται με έμβασμα σε λογαριασμό αυτού, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Υπαναχώρηση:

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Αίτηση επιστροφής προϊόντων εδώ.
Όροι Σύμβασης

Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους συναλλαγών. Η εταιρεία μας έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας ακολουθεί το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τα θέματα συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου όπως επίσης και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν. 2251/1994) ο οποίος ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.
Στοιχεία Χρήστη

Η φόρμα προσωπικών στοιχείων συμπληρώνεται από τους πελάτες όταν επιθυμούν να γίνουν μέλη ή όταν θέλουν να παραγγείλουν κάποιο προϊόν. Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη μέλη του καταστήματος δεν χρειάζεται να συμπληρώσουν ξανά την φόρμα, μπορούν όμως να προβαίνουν σε αλλαγές (π.χ. διόρθωση στοιχείων), εφόσον το επιθυμούν. Ορισμένα από τα πεδία της φόρμας είναι απαραίτητα να συμπληρωθούν για να γνωρίζουμε την ταυτότητα του πελάτη και να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. Τα υποχρεωτικά πεδία ξεχωρίζουνε από τα μη υποχρεωτικά από ένα αστεράκι και αφορούν τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Το Όνομα του πελάτη
  • Το Επώνυμο του πελάτη
  • Τη διεύθυνση email του πελάτη
  • Το Τηλέφωνο του πελάτη
  • Τη Διεύθυνση κατοικίας του πελάτη
  • Την Πόλη κατοικίας του πελάτη
  • Τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη
  • Και τη χώρα κατοικίας του πελάτη.

Το κατάστημα περιλαμβάνει και έναν πίνακα για τη συμπλήρωση των στοιχείων εταιρειών οι οποίες μπορεί να επιθυμούν να γίνουν μέλη του καταστήματος. Η συμπλήρωση του πίνακα αυτού δεν είναι υποχρεωτική από όλους τους πελάτες. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν έναν επιπλέον πίνακα σε περίπτωση που επιθυμούν να παραγγείλουν ένα προϊόν του καταστήματος για λογαριασμό κάποιου άλλου ή να κάνουν ένα δώρο σε κάποιον γνωστό τους δίνοντας απλά τα στοιχεία του ώστε το προϊόν που παρήγγειλαν να αποσταλεί στον συγκεκριμένο παραλήπτη. Τελειώνοντας πρέπει να συμπληρωθεί οπωσδήποτε και ο μυστικός κωδικός πρόσβασης (Password) του πελάτη με τον οποίο το σύστημα θα τον αναγνωρίζει κάθε φόρα που θα μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μετά την συμπλήρωση της συγκεκριμένης φόρμας τα στοιχεία είναι απόλυτα ασφαλή και δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα αναγνωρίζει τον πελάτη βάσει της διεύθυνσης e-mail και του μυστικού κωδικού πρόσβασης (Password).
Κωδικός Πρόσβασης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει την δυνατότητα στους πελάτες μέλη να αλλάξουν τον μυστικό κωδικό πρόσβασής τους (Password), αν βέβαια το επιθυμούν. Τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν αναλλοίωτα, απλά το σύστημα θα αναγνωρίζει πλέον τον πελάτη με διαφορετικό μυστικό κωδικό πρόσβασης (Password).

Όταν ένας πελάτης – μέλος ξεχάσει τον μυστικό κωδικό πρόσβασής του (Password) μπορεί να ζητήσει υπενθύμιση, καταχωρώντας στο αντίστοιχο πεδίο το e-mail με το οποίο έχει εγγραφεί στο σύστημα. Ο μυστικός κωδικός πρόσβασης (Password) θα του σταλεί ηλεκτρονικά σε αυτό το e-mail ώστε να μην είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει εκ νέου τη διαδικασία εγγραφής μέλους.
Καλάθι Αγορών

Στο Καλάθι αγορών βρίσκονται όλα τα προϊόντα που επιθυμεί ένας πελάτης να παραγγείλει. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα σε αυτό, έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί, την έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο και την Τελική Τιμή, με βάση αυτήν την έκπτωση. Στο τέλος υπολογίζεται το Συνολικό Ποσό της παραγγελίας σας για όλα τα προϊόντα που είναι τοποθετημένα στο Καλάθι. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) «Επιστροφή» ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του προϊόντος.

Παρατήρηση: Είναι προτιμότερο ο πελάτης να χρησιμοποιεί τους συνδέσμους (links) για την αποτελεσματικότερη πλοήγηση στο Web Site και όχι τα βοηθήματα πλοήγησης που διαθέτει ο Browser. Έχοντας επιλέξει να μεταφερθεί από το Καλάθι σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος, τα περιεχόμενα του Καλαθιού του δεν χάνονται. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να το τροποποιήσει ανάλογα με τις επιθυμίες του πριν προβεί στην παραγγελία των προϊόντων. Το Καλάθι είναι κάτι προσωπικό, που δημιουργείται και αλλάζει ανάλογα με την παραγγελία που θέλει να εκτελέσει ένας πελάτης. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:

Ανανέωση ποσότητας – Για κάθε ένα προϊόν του Καλαθιού ο πελάτης έχει την δυνατότητα να μεταβάλλει την ποσότητα που επιθυμεί να παραγγείλει, ανά πάσα στιγμή. Στην στήλη «Ποσότητα», δίπλα από το όνομα του προϊόντος μπορεί να πληκτρολογήσει τον αριθμό που αντιστοιχεί στην νέα ποσότητα που θέλει να παραγγείλει. Κατόπιν, για την ανανέωση αυτής της ποσότητας επιλέγει το σύνδεσμο (link) Ενημέρωση και αυτομάτως βλέπει την νέα εικόνα του Καλαθιού του. Επίσης, μπορεί να ανανεώσει τις ποσότητες πολλών προϊόντων που βρίσκονται στο Καλάθι και στο τέλος να κάνει την ενημέρωση. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει την ποσότητα του κάθε προϊόντος.

Διαγραφή προϊόντος – Εάν ο πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από το Καλάθι και συνεπώς από την παραγγελία του, απλά επιλέγει το εικονίδιο «Διαγραφή» που βρίσκεται κάτω από την περιγραφή του κάθε προϊόντος. Αμέσως, έχει στην οθόνη του το Καλάθι, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.

Άδειασμα – Για να αδειάσει το Καλάθι από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, ο πελάτης πρέπει να επιλέξει το σύνδεσμο (link) «Άδειασμα».

Παραγγελία – Όταν το Καλάθι περιέχει τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να παραγγείλει, στις ποσότητες που θέλει, μπορεί να προχωρήσει στην εκτέλεση της παραγγελίας του. Απλά επιλέγει το σύνδεσμο (link) «Παραγγελία», και ακολουθεί τα απλά βήματα που περιγράφονται. Στο τέλος της παραπάνω διαδικασίας, ξεκινάει η διαδικασία παράδοσης της παραγγελίας.
Λίστα Επιλογών

Στη Λίστα Επιλογών ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Η Λίστα παραμένει αποθηκευμένη κάθε φορά που ο συγκεκριμένος πελάτης έρχεται στο κατάστημα και μόνο αυτός έχει πρόσβαση στην Λίστα του.

Όταν ο πελάτης αποφασίσει να προχωρήσει σε παραγγελία, μεταφέρει τα προϊόντα στο καλάθι και προχωράει στην εκτέλεση της παραγγελίας. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα στην Λίστα, όπως και στο Καλάθι, ο πελάτης έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί και στην έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο. Ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) «Επιστροφή» ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μεταφερθεί από τη Λίστα σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος ή ακόμα και αν βγει από το κατάστημα, τα περιεχόμενα της Λίστας δεν χάνονται. Η Λίστα είναι κάτι προσωπικό, το οποίο δημιουργείται και αλλάζει. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:

Διαγραφή προϊόντος – Εάν ένας πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από τη Λίστα του, απλά επιλέγει το σύνδεσμο (link) «Διαγραφή». Αμέσως, έχει στην οθόνη του τη Λίστα, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.

Μεταφορά στο Καλάθι – Το κάθε προϊόν της Λίστας του πελάτη μπορεί να μεταφερθεί στο Καλάθι, για να εκτελεστεί κατόπιν η παραγγελία του. Επιλέγοντας το εικονίδιο Μεταφορά στο Καλάθι, η ποσότητα του συγκεκριμένου προϊόντος αφαιρείται από την Επιθυμητή Λίστα και προστίθεται στο Καλάθι.

Άδειασμα – Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να αδειάσει την Επιθυμητή Λίστα από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) «Άδειασμα».
Παρουσίαση Προϊόντος

Στην Παρουσίαση του προϊόντος μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το προϊόν. Επιλέγοντας την φωτογραφία του προϊόντος από την βιτρίνα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εμφανίζεται στην οθόνη μια λεπτομερής παρουσίαση του προϊόντος που περιλαμβάνει μια φωτογραφία του προϊόντος, μια περιγραφή του προϊόντος και τα βασικά χαρακτηριστικά του (όνομα προϊόντος, τιμή και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά).
Τρόπος Πληρωμής

Στον Τρόπο Πληρωμής επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα πληρώσετε την παραγγελία την οποία έχετε κάνει. Υπάρχουν οι εξής διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής

  • Αντικαταβολή (εκτός των προϊόντων που θα παραδίδονται σε πρακτορείο).
  • Έμβασμα.
  • Πιστωτική Κάρτα ή χρεωστική κάρτα.

Στην πληρωμή με Αντικαταβολή, το κόστος παραγγελίας σας επιβαρύνεται με την αναγραφόμενη τιμή. Στην πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα, επιλέγετε τον τύπο της Πιστωτικής σας κάρτας και εισάγετε τα στοιχεία που αναφέρονται στην αρχή του παρόντος.
Περιγραφή Παραγγελίας

Στην Εκτέλεση Παραγγελίας έχετε μια αναλυτική εικόνα για την παραγγελία που κάνετε. Μπορείτε να δείτε το κόστος αγοράς των προϊόντων, τα έξοδα αποστολής των προϊόντων, και τέλος το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας. Για να προχωρήσετε στην παραγγελία επιλέγετε το κουμπί «Συνέχεια».
Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Στην Ολοκλήρωση Παραγγελίας μπορείτε να στείλετε κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν την παραγγελία σας ή κάποια σχόλια για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ιστορικό Παραγγελιών

Στο Ιστορικό Παραγγελιών μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει καθώς και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Όταν επιλέγετε τον σύνδεσμο (Link) «Ιστορικό» εμφανίζεται μια λίστα που περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει. Η λίστα αυτή περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες: την Κατάσταση της Παραγγελίας, την Ημερομηνία της Παραγγελίας, τον Τρόπο Παράδοσης, τον Τρόπο Πληρωμής και την Τελική Τιμή της παραγγελίας.
Επικοινωνία

Μέσα από την φόρμα επικοινωνίας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην φόρμα επικοινωνίας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία σας καθώς και το αίτημα που έχετε προς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει η φόρμα επικοινωνίας είναι τα εξής: Το Όνομά σας, το Επίθετό σας, η Ταχυδρομική Διεύθυνση, το Τηλέφωνό σας, το Fax σας και το e-mail σας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει είδη καταργηθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο.

Ανάμεσα σε πολλά προϊόντα που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν και σπάνιες περιπτώσεις που ένα προϊόν να έχει καταργηθεί ή να μην είναι διαθέσιμο. Σε αυτήν τη περίπτωση υπάλληλος της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.